Kul ;)

Kära En kille på grönan

För det första vill jag säga att Jockiboi är den bästa vän jag haft, och att Mikaela är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Rebecca och Farmor gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Ludvig S får ett lyckligt liv tillsammans med
Johanna S

Jag vill säga tack till Sofie för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Ronja

Du är verkligen underbar.


Mitt liv har bara gått utför sedan Charlie Tog sitt liv.

Snälla sörj mig inte Victoria Du kommer ändå att dö.


Jag kommer alltid att älska Oskar S

Men Julia KG kommer ändå alltid ha den största platsen i mitt hjärta.


Ta fram din mobil,

ta slumpmässigt namnen som kommer upp.

Fuska inte

Jaa de hör blev ju lite udda ;s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0